Р.Елебаев атындағы Құдықағаш
орта мектебінің 2017-2018 оқу жылындағы «Адал Ұрпақ» ерікті балалар клубының
мектеп жағдайында жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға тәрбиелік жоспар:
| 
 №  | 
 Атауы  | 
 Ұсыныс  | 
 Мақсатты топ  | 
 Уақыты  | 
| 
 1  | 
 2  | 
 3  | 
 4  | 
 5  | 
| 
 І бөлім. Ұйымдастыру – дайындық жұмыстары.  | ||||
| 
 1  | 
 Ерікті «Адал Ұрпақ» мектеп клубы жұмысын ұйымдастыру.  | 
 Мектепте «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубы жалпы орта білім беретін мектеп басшылары бастамасымен, сынып жетекшілері, педагогикалық қызметкерлері, негізгі және орта білім алатын оқушылармен құрылады  | 
 5-10 сынып оқушылары  | 
 Қыркүйек  | 
| 
 2  | 
 Жалпы орта білім беретін мектептін кешенді тәрбие жоспарын бекіту: педагогикалық қызметкерлерлің жоспарын, сынып жетекшілер жоспары, «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубының жоспары.  | 
 Жоспар құрылымы құрылады: іс-шара атауы, жауаптылар, өткізу уақыты және мақсатты топтар анықталады.  | 
 1-10 сыныптар  | 
 қыркүйек  | 
| 
 3  | 
 «Парасатты азамат» бұрышын жасау  | 
 Бұл бұрыштың басты қолданылуы: оқушылардың адамгершілік қасиеттерін, еңбекке сүйіспеншілігін, өздерінің құқықтарын білуі, патриоттық сезімдерін қалыптастыру мақсатында  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 4  | 
 Оқушылардың адамгершілік және құқықтық мәдениетін қалыптастыруға сынып сағаттарында тақырыптар енгізу.  | 
 Шыншылдық, адалдық, жауапкершілік, ар-ұяты пен намыс, қадір – қасиет сияқты адамгершілік құндылықтарын басты назарға алу ұсынылады  | 
 1-4 сынып  | 
 қыркүйек  | 
| 
 Құқытық негіздерді құрметтеу, Отанға деген сүйіспеншілік пен патриоттық сезім, адалдық, тәртіп, қоғамдық ережелерге құрметтеуге назар аудару. Жемқорлыққа қарсы тәрбиенің мақсаты: осы жастағы топтарға құқықтық сана сезімдерін қалыптастыру  | 
 5-8-сынып  | |||
| 
 Жоғары сынып оқушыларымен жұмыста басты мақсат - жемқорлыққа қарсы тәрбие жүйесінде білімалушыларға жемқорлыққа қарсы ұстанымдарды қалыптастыру  | 
 9-10 сынып  | |||
| 
 5  | 
 Ата-аналар жиналысын өткізу  | 
 Ата-аналар жиналысы барысында отбасындағы құқықтық және жемқорлыққа қарсы тәрбиеге назар аударту. Ата-аналарға жиналыс барысында практикалық тәжірибелермен құқықтық тәрбие мен құқықты құрметтеуге ұсыныс беру.  | 
 1-10 сынып  | 
 қыркүйек  | 
| 
 ІІ бөлім. Тұжырымды іске асырудағы күнтізбелік іс-шаралар  | ||||
| 
 6  | 
 «Қоғамдық тәртіп негіздері» дискуссиялық тәжірибе  | 
 Практикумды ұйымдастырудың негізі дискусия болып табылады. Дискуссия барысында қатысушыларды 2 топқа бөліп, төмендегі тапсырмалар бойынша ой бөлісіеді. 1 тапсырма «Құқықбұзушылыққа нөлдік төзімділік» түсінік беру. Қоғамдық мәдениетте «тәртіпсіздікке нөлдік шыдамдылық» танытуды қалыптастыру неге керек? 2 тапсырма «Жемқорлық – қоғамның мемлекеттке және мемлекеттік қызметке сенімсіздігі». Әр кім не істей алады? Жемқорлықсыз мемлекет қандай?  | 
 9-10 сынып  | 
 қыркүйек  | 
| 
 7  | 
 Айлық « Қазақстан – құқықтық мемлекет»  | 
 Рөлдік ойын « Сынып көшбасшысын сайлау» Мемлекеттік сайлау құқығы жүйесімен.  | 
 1-4 сынып  | 
 қазан  | 
| 
 «Мемлекеттік қызмет – өмірлік ұстанымым» мемлекеттік қызмет ардагерлерімен кездесу ұйымдастыру.  | 
 5-8 сынып  | |||
| 
 Дөңгелек үстел «Құқықтық мемлекет – біздің таңдау» дөңгелек үстел барысында құқытық мемлекет қағидалары мен құқытық мемлекет қалыптастырудың ерекшеліктеріне назар аудару.  | 
 9-10 сынып  | |||
| 
 8  | 
 Сурет байқауы « Адал және сатылмайтын қызмет көрсету үлгісі»  | 
 Негізгі мақсат - жалпы азаматтық Мәңгілік Ел құндылықтарын ашып көрсету. Бұл – заң алдында барлығының бірегейлігі мен адалдығы.  | 
 1-4 сынып  | 
 қараша  | 
| 
 9  | 
 Іскерлік ойын «Мемлекеттік қызметті алу»  | 
 Басты мақсат – мемлекеттің қызмет көрсету алаңы екенің ашып көрсету. Бұл іскерлік ойын барысында 1 топ мемлекеттік қызметтін дұрыс көрсетілуіне назар аударса. 2 топ керісінше мемлекеттік қызмет қызмет көрсету барысында өрескел қателіктермен қызмет көрсету көрнісін көрсетеді.  | 
 5-8 сынып  | 
 желтоқсан  | 
| 
 10  | 
 Жобалар сайысы «Жемқорлыққа байланысты құқықбұзушылық картасы»  | 
 Ай бойы бұқаралақ ақпарат басылымдарынан өңірдегі жемқорлыққа байланысты құқықбұзушылық мониторингін жасау. Өткен жылдармен салыстыру. Монитогрин қорытындысы бойынша өңірлік құқықбұзушылық картасын әзірлеу.  | 
 9-10 сынып  | 
 қаңтар  | 
| 
 11  | 
 Театрландырылған қойылым  | 
 Балалармен қойылым ұйымдастыру барысында – әділдік пен шыншылдық, қайрымдылық пен мейірімділік, жауапкершілікті насихаттау.  | 
 1-4 сынып  | 
 ақпан  | 
| 
 12  | 
 Эссе сайысы «Мемлекеттік қызмет – елдің мүддесіне адал еңбек»  | 
 Сайыстың басты мақсаты – мемлекеттік қызмет туралы жас жеткіншектерге түсінік беру, мемлекеттін дамуына үлес қосатын мемлекеттік қызмет институтының басымшылықтарын, мемлекттік қызметке адал қызмет етіп, халықтың сұранысын қанағаттандыруға қызмет етуге баулу.  | 
 5-8 сынып  | 
 наурыз  | 
| 
 13  | 
 Бейнебаян байқауы «Транспаренттік және есеп беру мемлекет»  | 
 Байқау мақсаты – міндеттерді шешудегі Қазақстан жетістіктерін көрсету, мемлекеттің қоғамға қолжетімді, ашық және есеп беретінін ашып көрсету.  | 
 9-10 сынып  | 
 сәуір  | 
Мектеп
директоры:
Садвакасов А.Н